Personale & Spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

1Hvad kan Luksuspleje tilbyde?
Vi lægger stor vægt på at skabe tryghed i din hverdag. Vores personale har en høj faglighed, som arbejder med den enkelte borger i centrum. Vi kan tilbyde stabile, fleksible og omsorgsfulde medarbejdere, som udviser engagement og empati. Du får medbestemmelse i din hverdag. Hos Luksuspleje har du også mulighed for at tilkøbe dig ekstra ydelser. Det kan være ekstra rengøring, vinduespudsning eller hovedrengøring. Det kan også være et ekstra bad, følgeskab til frisør, fodplejer, sygehus eller læge.
2Hvad koster tilkøbsydelser?
Tilkøbsydelser koster 375,- pr time.
3 Er det en fast hjælper jeg får?
Ja, det er det som udgangspunkt mandag – fredag.
4Hvor tit får jeg rengøring?
Visiteret rengøring ligger hver 14. dag
5Hvornår kommer min hjælper?
Hovedreglen er at den planlagte tid er +/- 1 time.
6Når jeg skal have gjort rent, skal jeg selv anskaffe moppe/spand/etc?
Rengøringsartikler og støvsuger skal borgeren selv anskaffe. Der er mulighed for at vores rengøringspersonale kan medbringe moppe og spand.
7Hvis i vasker mit tøj på kontoret, hvor lang tid tager det så inden jeg får det tilbage?
Inden 2 dage. Det afhænger af hvilken dag det kommer ind. Ex: hvis det kommer ind onsdag, får du det fredag.

Yderligere spørgsmål

1I hvilket tidsrum kan jeg kontakte kontoret?
Kontoret har åbent mandag til fredag fra kl. 08.00- 16.00. I tidsrummet fra 16.00- 08.00, får du fat på en hjælper, som vil give beskeden videre til kontoret dagen efter.
2Hvis jeg skal have en ny rengøringsdag /brug af klippekort?
Ændringen skal ske 48 timer før, den planlagte rengøring/ klippekort.
Her kan du se en oversigt over

Øvrige ansatte

Phillip Akileh

Adr. Direktør


Debbie Pedersen

Personalechef


Marianne Damgaard

Planlægger


Kristine Duggen

Ergoterapeut